March 16, 2013

FRESH FISH IN FARO

Verwacht komende tijd veel berichten over Portugal waar ik mijn hart heb verloren. Wat een prachtig land is dat! De natuur zo groen en de spectaculaire rotspartijen op het strand. Ik begin bij Faro, de stad waar we afgelopen woensdag zijn geland. We hebben hier langs de kust gelopen waar het mooie natuurgebied Rio Formosa is. Hier vind je eilandjes en het schiereiland Ilha de Faro waar het prima vertoeven is bij Sui Generis . Iets wat je ook echt moet doen is vis eten bijvoorbeeld op het plein van de sinaasappelbomen; Largo Da Se, verser dan hier in de Algarve krijg je het niet! Ook de stadspoort Arco da Vila is een bezoek waard. Vanaf de Catedral Da Se heb je een goed uitzicht over de stad. Overal zie je ooienvaars door de lucht zweven!

12 comments:

  1. Kom maar op met de andere berichten! Ik vind je foto's echt heel erg mooi <3

    ReplyDelete
  2. Helemaal niet erg hoor, allemaal berichten over Portugal! Ik ben er nog nooit geweest en ben erg benieuwd, ook schiet je nog eens mooie plaatjes, dus kom maar op!

    ReplyDelete
  3. Oh wauw, zon!! En je foto´s zijn prachtig, Portugal lijkt me geweldig.

    ReplyDelete
  4. Nee joh, Portugal is moooi (hoewel ik er niet bengeweest), maar je foto's en enthousiasme komen zeker over.

    ReplyDelete
  5. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award, kijk voor meer informatie op mijn blog! Liefs, Tamara

    ReplyDelete
  6. Oh wat ziet dat er heerlijk uit! Is het een beetje lekker weer daar?

    ReplyDelete
  7. Helemaal niet erg! Kom maar op met alle verhalen en prachtige foto's. Vind het altijd heerlijk om hier een kijkje te nemen, dus ben benieuwd!

    ReplyDelete
  8. Ik hou van Portugal en de Algarve. Ik ben 2 keer in het bad plaatsje Monte Gordo geweest. Is zo mooi en lekker relax.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monte Gordo is ook erg mooi. Inderdaad een relaxt land met fijne mensen!

      Delete
  9. Wat een prachtige foto's weer! Portugal lijkt me fantastisch :)

    ReplyDelete
  10. Heel leuk om te lezen dit! In mei vertrek ik met een vriendin voor 6 daagjes Portugal. We hebben een B&B in Faro, en dan is dit natuurlijk de ultieme voorbereiding. Ga je tips zeker meenemen, thanks!

    ReplyDelete