November 04, 2012

Berlin impressions


Een tijd geleden alweer dat ik een paar daagjes in Berlijn was. Toen had ik nog geen goede camera en ook helaas te weinig foto's gemaakt. Berlijn is een bijzondere stad waar de geschiedenis en het moderne leven elkaar kruisen. De geschiedenis is erg indrukwekkend en het is goed nog eens stil te staan bij wat er toen allemaal gebeurd is.

Verder kun je in Berlijn goed eten en lekker shoppen! Alexanderplaz is met de metro prima te bereiken. Overal vind je goedkope sushibarretjes en veel zoete lekkernijen! Fietsen door Berlijn is ook zeker aan te raden!


12 comments:

  1. Mooie foto's!
    Ik hou een give away en zou het erg leuk vinden als je meedoet!
    Je kunt een welnesspakket winnen!
    Liefs, Charlie

    ReplyDelete
  2. Berlijn is zo een leuke stad! Cool ook dat je zoveel post over eten :)

    ReplyDelete
  3. Mooie foto's! Nu heb ik zin in een Berliner.

    ReplyDelete
  4. Berlijn staat heel hoog op mijn travel wishlist!

    ReplyDelete
  5. Leuke foto's allemaal, die donuts <33

    ReplyDelete
  6. Gave foto's! Ik wil heel graag nog een keer naar Berlijn! xxx

    ReplyDelete
  7. Mooie foto's, vooral die sushi!

    ReplyDelete
  8. Jaloers! Ik ga hopelijk binnenkort naar Berlijn.

    ReplyDelete
  9. Wat een mooie foto's! Mijn zusje woont in Berlijn, vind het echt een top stad!

    ReplyDelete
  10. Wat gaaf!
    Deze foto's zijn oud en niet zo 'goed'
    Ik zou de reis graag nog eens over willen doen :-)

    ReplyDelete
  11. toffe foto's! ik hoop over een paar maanden richting Berlijn te kunnen voor mijn stage.

    ReplyDelete