March 09, 2014

HANDIGE WINTERSPORT TIP

De kans is groot dat er deze winter geen wintersport in zit voor mij. En hoewel Rome super was wil ik volgend jaar sowieso op wintersport gaan. Voor sommige zit de wintersport er al op maar andere zullen vast nog staan te popelen om weer op de latten te gaan. Je kunt zeker nog op wintersport tot april en voor degene die gaan heb ik een handige applicatie ontdekt.

Als echte weerfreak bekijk ik altijd ver van te voren en heel vaak het weer bericht op de bestemming, ook al klopt het vaak niet en zeker in de bergen kan het weer overal anders zijn. Neem qua kleding dus gewoon alles mee: van zonnebrand tot sneeuwbril. Voor handige weetjes over je bestemming zoals het weer vind ik de Ski info sneeuwhoogte en ski app handig. Je kunt je favoriete of huidige bestemming bijvoorbeeld invullen en meteen zien hoeveel sneeuw er is! Wel minder leuk als je thuis zit en je ziet dat er verse sneeuw ligt en de zon schijnt. Het allerhandigste van de app is (voor iemand zoals ik zonder richtingsgevoel) is dat er ook een pistekaart op zit! Alleen al daarom heb ik de app al nodig.

1 comment:

  1. Ik wil ook een keer op wintersport! Al mag de zomer van mij nu ook wel komen. Volgend jaar weer sneeuw ;-)

    ReplyDelete