January 04, 2013

NORMANDIË


Kennen jullie het mooie Normandië al? Een prachtige plek in het noorden van Frankrijk. Binnen een paar uurtje bevind je je al op deze romantische bestemming. Waterbeekjes, Vissersdorpjes en een bijzondere kustlijn van kalk, zijn kenmerkend voor Normandië. Hier eet je verse vis terwijl je geniet van de zonsondergang. Het verschil in eb en vloed is hier enorm wat voor een bijzonder effect zorgt! Normanië is even helemaal weg en ontsnappen van het drukke leven. Een vakantie dichtbij maar toch ver weg!

18 comments:

  1. Oeh ja, ik ben er in de zomervakantie ook heen geweest! Ik herken heel veel, leuk om te zien :)

    ReplyDelete
  2. Ziet er heel mooi uit! x

    ReplyDelete
  3. Ik wilde met een vriendin deze zomer een mini roadtrip naar normandië maken! Uiteindelijk gingen we een stuk verder met het vliegtuig haha, maar deze ga ik zeker onthouden.

    ReplyDelete
  4. Heerlijke foto's! Ik hou van Frankrijk!

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtige foto's! Ik krijg al helemaal zin in de zomer. Wat voor lens gebruik jij trouwens voor je foto's?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel!
      Deze lens zet ik op mijn nikon D40
      Nikkor AF-S DX 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR

      Delete
  6. Wauw, wat een prachtige foto's!!

    ReplyDelete
  7. Jesus, wat een prachtige foto's! Wat een mooie plek!
    xoxo

    ReplyDelete
  8. Wauw wat een prachtige foto's zeg! je fotografeerd echt super mooi! Ik ben nog nooit in Normandie geweest. Ook nooit zo bij nagedacht om dat te zien als een vakantiebestemming maar dit lijkt me, naar aanleiding van jouw foto's, echt prachtig!

    Liefs x Roos

    ReplyDelete
  9. Ik ben een paar keer in Normandië geweest en ik vind het daar zo mooi!

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    ReplyDelete
  10. Ziet er echt supermooi uit!

    ReplyDelete
  11. Super mooie foto's! Ik ben er vroeger een keer geweest, maar ik kan me er niet veel meer van herinneren: tijd voor een bezoekje weer zo te zien! :)

    ReplyDelete
  12. Ik ben een keer in Normandie geweest, en het is daar zo onwijs mooi!

    ReplyDelete
  13. Oeh wauw, hier wil ik heen!! Vooral de eerste twee foto's zijn prachtig!

    ReplyDelete
  14. Wauw, Normandië.

    Al sinds mijn vriend me op de eerste date vertelde dat hij met me naar Normandië zou gaan zijn we het van plan en als het goed gaat gaat het deze zomer éindelijk gebeuren. Ik kan niet wachten, wat ziet het er mooi uit!

    ReplyDelete
  15. Goedenavond Bianca,

    Ik moet zeggen dat je het mooie licht uit het Wseten mooi in je fot's laat terug komen. J'adore Normandie. De dorpjes, Deauville, het eten, de gezellige koeien, wandelen bij eb in de vroege ochtend, pêche a pied. Het is een heerlijke bestemming.

    Tot ziens Gereon

    ReplyDelete