March 18, 2014

B&B SERAFINO ROME

Dichtbij het Vaticaan, Uitzicht op het puntje van de Sint-Pieterskerk, een heerlijk bed, een ruime bad kamer mét bad en de lekkerste eettentjes om de hoek. Dit Bed & Breakfast was een schot in de roos. En de prijs was in verhouding ook nog eens heel goed! Een aanrader voor als je een paar dagen in Rome verblijft.
Het Bed & Breakfast beschikt over slechts drie slaapkamers. Hierdoor is het juist erg knus en lijkt het alsof je even in Rome woont. Je deelt de keuken en de badkamer maar eigenlijk merk je daar niks van. Het voordeel van een eigen keuken is, dat je eventueel zelf kunt koken en een eitje kunt bakken, thee kunt zetten etc. wanneer je maar wilt. De Slaapkamers en ook de rest van het Bed & Breakfast is sfeervol ingericht. Wel moet je eerst wat trappen lopen voordat je boven bent maar lopen zal je sowieso veel doen als je in Rome bent. In het straat waarin Serafino zit vind je meerdere restaurantjes (sowieso zitten die overal, maar toch) met de lekkerste pizza en pasta's. Van de week post ik een blogbericht met mijn tips over het eten en restaurants in Rome. Een ander voordeel; naast dat eigenaar heel aardig is,  houdt hij ook nog eens van schoon ;). 
http://www.serafinobb.it
Via Giovanni Vitelleschi 41

Aan de kook ;) Gegrilde veggies (aubergine & Paprika), Gekookte aristjok en salade caprese!

3 comments:

  1. Goede tip zeg! Ik was voor mijn huwelijksreis in Rome en toen was er als verrassing voor ons een hotel geboekt. Was een geweldig hotel! Maar ik heb ook een zwak voor schattige B&B's, juist omdat er meer ruimte is voor persoonlijke aandacht.
    Groetjes, Esther
    http://www.mooistestedentrips.nl/nieuws

    ReplyDelete
  2. Leuk leuk!
    Als het goed is ga ik binnenkort naar rome, dus zal dit onthouden.

    ReplyDelete
  3. Oeh leuke tip! Ga dit onthouden!

    ReplyDelete